Wpadłem do lawy a po chwili obudziłem się w lesie ... ~ Tik3rTv
1. Zasady ogólne: Rejestrując się na forum wyrażasz akceptacje niniejszego regulaminu. Za złamanie dowolnego punktu regulaminu zostaniesz ukarany warnem (10 warnów = ban na forum). W przypadku, gdy poprzednie konto jest zbanowane użytkownik który założy kolejne konto otrzyma na nie 50% warnów z poprzedniego konta. Wyjątkiem są osoby które działały na szkodę sieci lub używały cheatów(wtedy każde konto zostaje zbanowane). Na forum można posiadać tylko 1 konto. Każde następne założone konto będzie natychmiastowo banowane, a użytkownik karany warnem. Zakazuje się umieszczania danych osobowych użytkowników, wbrew ich woli, a tym bardziej gdy dana osoba nie została do tego upoważniona. Każdy ADMINISTRATOR Forum/Junior Admin/Moderator/UB Team/Opiekun Serwera/Admin Serwera/Redaktor/Grafik Ma 2 TYGODNIE na odrobienie nałożonych warnów w przeciwnym razie zostanie odebrana mu ranga jaką posiada na forum oraz w przypadku Admina serwera zostaną mu prawa zabrane również na serwerze. (Wyjątkiem jest warn na czas określony, który nie podlega odrobieniu.) Zakazuje się dawania reputacji "-" bez napisania powodu. 2. Posty i tematy: Przed napisaniem posta należy przeczytać regulamin danego działu. Zanim poruszysz swój problem skorzystaj z wyszukiwarki by nie -zaśmiecać forum. Tematy umieszczaj w odpowiedniej kategorii na forum! Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Moderator prowokowany przez drugiego użytkownika wiadomościami typu "to dawaj warna/bana" ma prawo dać bana/warna takiej osobie. Przed założeniem nowego tematu należy upewnić się czy na forum, nie został założony temat, o podobnej lub tej samej treści. W sprawach dotyczących Screenshotów prawo wypowiadać się mają grupy: Admnistracja/UnBanTeam oraz sam autor. Każda inna osoba z powyżej niewymienionej grupy będzie otrzymywała warna. Zabrania się wypowiadania w swoim podaniu. (PODANIE, można edytować!) Zakaz pisania post pod postem, nawet w przypadku, gdy chcemy odświeżyć/podbić temat. Podania, skargi, odwołania do bana, SS'y, zgłoszenia wstawiamy wg. obowiązujących wzorów. Pisząc post w podaniu, należy poprzeć swoją odpowiedź przynajmniej 2 argumentami. Za wypowiadanie się "Jestem Neutral"/"Jestem na Tak"/"Jestem na Nie", bez uzasadnienia swojej wypowiedzi gdziekolwiek, czy to podanie czy inny temat, będzie karane +10%. System raportowania postów nie służy do kontaktu z moderatorem, tylko do zgłoszenia postu naruszającego regulamin forum. Staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jeśli jesteś dyslektykiem, masz dysgrafie, itd. możesz skorzystać z programów typu Microsoft Word, FireFox lub Google Toolbar i wiele innych. Jeżeli nie jesteś autorem danej pracy (np. poradnika, artykułu, newsa) musisz podać źródło. Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony bez podania źródła, łamie regulamin itp.). Nie klnij, nie obrażaj innych, nie wyzywaj oraz nie krzycz (nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.) Zakaz offtopu (OT) oraz spamowania. Zakaz nadużywania emotikonów. Zakaz umieszczania na forum wirusów, erotyki, pornografii oraz rzeczy rasistowskich. Zakaz podawania linków sponsorowanych (czyli takie, z których można czerpać korzyść --- wyjątkiem są sytuacje gdzie poinformujesz o tym osoby czytające twój temat prosząc o pomoc). Zakaz wrzucania reflinków (czyli takich linków , z których można czerpać korzyść w rożnych internetowych grach --- wyjątkiem są sytuacje gdzie poinformujesz o tym osoby czytające twój temat prosząc o pomoc). Cytowanie wypowiedzi innych użytkowników bez dodania swojej opinii będzie karane warnem(dot. to tematów odnoszących się do rekrutacji, np. na admina serwera). Odpowiedzi w podaniach typu: "Jestem na TAK, Powód up@" będą karane. Forum ReqiroTTeam zakazuje publikacji danych osobowych takich jak adres, e-mail, NUMER TELEFONU, numer gadu gadu, profil facebook i wiele innych bez zgody użytkownika forum, gracza lub obcej osoby. 3. Sygnatura, AVATAR: Sygnatura nie może przekraczać 500 wysokości AVATAR, sygnatura oraz nick, nie mogą zawierać treści nie zgodnych z prawem polskim, w tym: - Treści pornograficznych; - Treści erotycznych; - Treści rasistowskich; - Treści brutalnych; - Treści obraźliwych; Treść dotyczące rozbieranych zdjęć/gifów, nawet jeśli osoba rozbierająca się nie jest całkiem naga. Dozwolone są max 3 sygnatury. Regulamin ChatBox: 1. Zabronione jest: - Spamowanie (Więcej, niż 3 posty pod sobą) - Wysyłanie wiadomości zawierających treści pornograficzne, bądź treści niezgodne z polskim prawem - Używanie wulgarnego języka. - Denerwowanie, kłócenie się z Moderatorami oraz Administratorami. - Rozmawianie na temat rzetelności pracy wykonywanej przez Moderatorów. - Przezywanie oraz wyzywania innych użytkownik. - Zakaz reklamowania innych serwerów związanych z naszą konkurencją. - Pisanie wielu wiadomości pod rząd. - Używania koloru czerwonego, bez rangi wyższej niż Junior Administrator. - Pisanie pogrubionym tekstem jest dozwolone jedynie dla osób, które piszą bezpośrednio do Administracji. - Używanie podkreślenia należy używać jedynie raz na jakiś czas. - Pisanie na ChatBox z prośby o UB wraz z podawaniem linku do owego tematu. - Forum ReqiroTTeam zakazuje publikacji danych osobowych takich jak adres e-mail, numer telefonu, numer gadu gadu, profil facebook i wiele innych bez zgody użytkownika forum, gracza lub obcej osoby. - Nie opisuj swoich problemów! Do tego służą działy na forum. - Umieszczanie linków od noszących się do witryny "Youtube.com" bez dodania modyfikacji "spoiler" 2. Korzystając z ChatBox należy: - Być miłym i tolerancyjnym. - Zachowywanie zasad ortografii, a także poprawnej interpunkcji. 3. Pozostałe: - Każdy użytkownik ChatBoxa jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem. - O liczbie przyznanych punktów ostrzeżeń Moderator/Administrator decyduje sam. - Gdy regulamin zostanie zmieniony obowiązkiem każdego jest zapoznać się na nowymi zasadami dotyczącymi ChatBox. Subskrybuj mnie też na YouTube: https://www.youtube.com/user/tik3rtv